.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تشکر ائتلاف پیروز انتخابات اتاق بازرگانی مازندران؛
به شعار حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی پایبندیم
شمال نیوز: اعتماد گسترده قاطبه فعالان بخش خصوصی استان به ائتلاف تحول گرایان اخلاق و توسعه بیانگر التفات اعضای محترم اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان به ضرورت حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی است و کلیه منتخبان اتاق همانگونه ...
به شعار حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی پایبندیم

شمال نیوز:در پی پیروزی قاطع فهرست « تحول گرایان اخلاق و توسعه » در انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان مازندران ، پیام تقدیر و تشکری از سوی این ائتلاف صادر شد .

متن این پیان بدین شرح است :

برگزاری باشکوه انتخابات ششمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی باحضور پرشور و اشتیاق فعالان بخش خصوصی استان مازندران در نوع خود حماسه اقتصادی بی نظیری بود که به عنوان برگ زرین و سند افتخار استان سرسبز و غنی مازندران در هجدهم اسفند 93 ثبت شد.

اعتماد گسترده قاطبه فعالان بخش خصوصی استان به ائتلاف تحول گرایان اخلاق و توسعه بیانگر التفات اعضای محترم اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی استان به ضرورت حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی است و کلیه منتخبان اتاق همانگونه که در ایام تبلیغات انتخاباتی وعده دادند برخود فرض می دانند همواره با اخلاق محوری و در راستای توسعه استان عزیزمان،ابتکارات واقدامات لازم رادرتحول به سوی این مسیربه عمل آورند.

ائتلاف تحول گرایان اخلاق وتوسعه استان مازندران ضمن تشکر از حضور گسترده فعالان بخش خصوصی در انتخابات هجدهم اسفند،ازحضور همه نامزدهای محترم که با احساس مسئولیت وتلاش در این عرصه باعث شدند این حضور حداکثری اتفاق بیفتد نیزنهایت تقدیر وتشکر را دارد و به حسب وظیفه از زحمات دست اندرکاران محترم انتخابات ،پرسنل محترم اتاق ، اعضای محترم هیات اجرایی ، اعضای محترم هیات نظارت و کلیه مدیران محترم ارشد استان که نهایت اهتمام وتلاش را در برپایی انتخاباتی سالم و بدون توجه به حاشیه سازیها مبذول داشتند سپاسگزار وامیدواراست باعملکرد و خدمت صادقانه خود پاسخگوی الطاف ومحبتها واعتمادکلیه فعالان بخش خصوصی استان مازندران باشد.
 

بااحترام

ائتلاف تحول گرایان اخلاق و توسعه

اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 اسفند 1393
ضمن تبریک به آقای مهندس یوسفی مدیر عامل محترم شرکت سیمان مازندران . درود بر فرزند غیور مازندران . ایشان لیاقت بیشتر از اینها را دارد . اتصال موفقیت بدست آمده را به توفیقات بیشتر در راه خدمت گذاری به این مرز و بوم از خدای متعال خواهانیم
ناشناس 23 اسفند 1393
از اختلاس در .......... چه خبر؟؟ چرا کارگرارو میندازن بیرون؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.